Bérszámfejtő

Budapest XI. kerület
Irodai
Bérszámfejtés, TB ügyintézés
Mit kell rólunk tudnod? Negyed évszázados magyar cég vagyunk, országszerte több irodával. Cégünk fő profilja a munkaerő kölcsönzés és közvetítés, valamint diákoknak és nyugdíjasoknak is segítünk állást találni. Hiszünk abban, hogy a jelöltjeink és a rajtunk keresztül dolgozó emberek viszik a hírünket, ezért az ő mosolyuk a legfontosabb számunkra. A családias hangulat nálunk nem csak jól hangzó frázis, teszünk is érte, hogy jó legyen hozzánk bejárni dolgozni. Közösen határozzuk meg a kicsi és a nagy célokat, nyitottak vagyunk az új ötletekre.

Főbb feladatok

  • Havi bérszámfejtési feladatok ellátása.
  • Munkavállalók ki és beléptetésével kapcsolatos feladatok, be,- és kijelentések intézése. EFO be és kijelentések.
  • Egyszerűsített és diák foglalkoztatottak kezelése
  • Munkaügyi igazolások kiadása, letiltások kezelése
  • Adminisztratív feladatok ellátása; személyi anyagok, Tb kartonok kezelése

Munkakör betöltésének feltételei

  • Rendelkezel valamilyen releváns felsőfokú szakképesítéssel (OKJ/FOSZK) vagy gazdasági diplomával;
  • Legalább 3 éves releváns tapasztalattal (Bér és TB) rendelkezel;
  • Excel-gurunak neveznek a hátad mögött
  • Precízen és pontosan végzed a munkádat
  • Átérzed, hogy a munkád más embernek a megélhetése, és ezzel az elhivatottsággal állsz a munkádhoz is.

Amit megbízónk kínál

  • Pörgős, változatos, felelősségteljes munkát;
  • Széleskörű iparági portfóliót;
  • Személyes fejlődést támogató környezetet;
  • Jó hangulatot, támogató környezetet
  • Stabil vállalati hátteret;

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • Maxoft-ban szerzett tapasztalatod is van
Visszahívást kérek
Jelentkezés
+()

Állás adatai

Teljes munkaidőben
Határozatlan idejű
2056
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Bérszámfejtő