Bérszámfejtő
Budapest XI. kerület
Irodai
Bérszámfejtés, TB ügyintézés
Mit kell rólunk tudnod?
Negyed évszázados magyar cég vagyunk, országszerte több irodával. Cégünk fő profilja a munkaerő kölcsönzés és közvetítés, valamint diákoknak és nyugdíjasoknak is segítünk állást találni. Hiszünk abban, hogy a jelöltjeink és a rajtunk keresztül dolgozó emberek viszik a hírünket, ezért az ő mosolyuk a legfontosabb számunkra. A családias hangulat nálunk nem csak jól hangzó frázis, teszünk is érte, hogy jó legyen hozzánk bejárni dolgozni. Közösen határozzuk meg a kicsi és a nagy célokat, nyitottak vagyunk az új ötletekre.
Főbb feladatok
- Havi bérszámfejtési feladatok ellátása.
- Munkavállalók ki és beléptetésével kapcsolatos feladatok, be,- és kijelentések intézése. EFO be és kijelentések.
- Egyszerűsített és diák foglalkoztatottak kezelése
- Munkaügyi igazolások kiadása, letiltások kezelése
- Adminisztratív feladatok ellátása; személyi anyagok, Tb kartonok kezelése
Munkakör betöltésének feltételei
- Rendelkezel valamilyen releváns felsőfokú szakképesítéssel (OKJ/FOSZK) vagy gazdasági diplomával;
- Legalább 3 éves releváns tapasztalattal (Bér és TB) rendelkezel;
- Excel-gurunak neveznek a hátad mögött
- Precízen és pontosan végzed a munkádat
- Átérzed, hogy a munkád más embernek a megélhetése, és ezzel az elhivatottsággal állsz a munkádhoz is.
Amit megbízónk kínál
- Pörgős, változatos, felelősségteljes munkát;
- Széleskörű iparági portfóliót;
- Személyes fejlődést támogató környezetet;
- Jó hangulatot, támogató környezetet
- Stabil vállalati hátteret;
Munkakör betöltése során előnyt jelent
- Maxoft-ban szerzett tapasztalatod is van